Hej

måndag 8 oktober 2012

Kul att ni hänger kvar

Kul att ni läsare fortfarande är trogna och kikar in dagligen för uppdateringar. Jag ber, åter igen, om ursäkt för dåliga uppdateringar. Har halvt om halvt bott på jobbet den senaste veckan och de dagarna när jag kommit hem så har jag mer eller mindre bara ätit och stupat i säng. Att ha massa hormoner i kroppen som gör en extra trött är väl kanske inte någon hjälp direkt.

Men äntligen har jag en helt ledig dag och tänkte hinna med lite här på bloggen också.

Nu är jag inne i v 10 och jag tycker dagarna/veckorna tickar på ganska bra. Har ändå fått må ganska bra trots lite illamående på morgnen och trötthet. Igår och i natt kände jag att magen jobbade på ordentligt. Det var som tryck och sträckningar, mest på vänster sida men även lite på höger, så jag antar att livmodern expanderar lite till :) Och att sova mig igenom en hel natt utan att behöva gå upp och kissa kan jag ju bara glömma.

Lovade ju en magbild också och tänkte nu bjuda på det. Kan väl inte påstå att det har hänt sådär jättemycket än. Vissa dagar är jag mer svullen än andra och det beror väl mest på gaser och tarmar osv? Tog iaf denna bilder i morse och om inte annat så kan det ju vara en bra "före"bild. Kan också meddela att vågen fortfarande står stadig på samma ställe som för 10 veckor sedan. Känns lite skönt. Tror jag kommer lägga på mig tillräckligt de här kommande 30 veckorna :)

 
Vecka 10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar