Hej

måndag 3 september 2012

Inskrivningstid

Barnmorskann ringde mig precis och jag fick tid för inskrivning. Den 26 september blir det och det känns jättebra. Jag trodde absolut att det skulle bli någon gång först i oktober men icke sa nicke. Det är ju bara dryga 3 veckor dit så det känns inte särskilt långt faktiskt.
Tokigt att en människas fötter kan vara
såhär otroligt små. Längtar så tills dessa små
strumpor får pryda lilla miraklets fossingar.

Då får jag göra ett ultraljud och sedan få information om kost, träning osv och träffa min barnmorska som jag kommer ha under hela tiden.

Det känns så himla spännande! Längtar!

Idag skulle vi åka till ett typ "miniUllared" när där vi bor för att kolla om de hade några fina ramar till en tavla som vi köpte när vi var i Paris. Hittade tyvärr ingen ram MEN jag kom hem med det första lilla bebisplagget. Kunde bara inte motstå dessa små söta saker för endast 30 kr så de fick följa med hem :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar