Hej

fredag 17 augusti 2012

Ut idag!

Det har varit lite tyst här i bloggen de senaste dagarna. Jag har helt enkelt inte haft tid för annat än jobb och hushållssysslor. Mindre roligt såklart, men sånt är livet. Idag blir tyvärr inte mycket bättre.

Vi ska på inflyttningsfest ikväll hos en kompis och nu fixar vi oss för fullt här hemma för att bli fina :) Ska bli skönt att komma iväg ikväll. Det var sååå längesedan vi var ute på något lite mer festligt ihop. Jag kom på mig själv för ett par dagar sedan att sakna att alltid fixade till mig på morgonen.

Vet att när jag gick i skolan så var jag så noga varje dag med vad jag hade på mig och hur jag såg ut. Det har liksom blivit lite mindre viktigt nu när jag hellre har prioriterat sömn framför smink. Men lite ändring där har jag bestämt mig för. Jag mår bra av att känna mig fin :) Men vem gör inte det?

Nej, nu ska jag tillbaka till spegeln igen och fortsätta fixet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar