Hej

fredag 31 augusti 2012

Träning

I början av månaden berättade jag att det var dags att bli av med några extrakilon och hoppades vara nere i ca 64 nu vid månadsslutet. Jag ska vara ärlig och berätta att jag INTE har lyckats med det målet. Hela min tillvaro har varit som en liten berg och dalbana det senaste och träningen lades på hyllan och godispåsen kom fram.

Nu, den senaste veckan har jag dock skött mig väl och jag lyckas ändå komma ner något/några kilo sedan sist. Nu är det bara att fortsätta äta rätt och träna. Det får helt enkelt ta den tid det tar...

Idag ska vi ta oss ut i löparspåret igen. Härliga 8 km i skogen väntar. Jag ser fram emot det. Men det verkar vara kallt ute nu. Det ser nästan ut som frost och vinter. Usch! 9 grader sa mobilappen. Känns väl kanske mindre kul. Men men :)

Det är alltid så skönt och befriande efter att man har tränat. När man kommer in igen och kan ställa sig i en varm dusch, dricka välförtjänt vatten och stretcha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar