Hej

måndag 30 juli 2012

Har försökt att lugna mig

Trots att jag är mer inställd på att det ska gå dålig än bra nu så finns ju fortfarande såklart hoppet där.

Efter mycket läsning och många samtal så hoppas jag nu på att det är mina "gamla" test som det helt enkelt är något fel på.

Trodde verkligen förut att störtblödningen skulle komma på en gång idag så jag har gått hemma hela dagen och inte vågat mig på särskilt mycket. Men tillslut tog jag ändå "modet" till mig så jag och kärleken åkte till köpcentret och köpte ett nytt graviditetstest som jag ska ta imorgon bitti. Detta testet är av ett annat märke så vi får se hur det ser ut.

I övrigt har jag fortfarande högre temp än vanligt och lite ömma bröst, men det säger ifs inte så mycket. Har inte blött en droppe heller vilket i princip är det som känns bäst just i nuläget.

Kärleken är övertygad om att allt är bra och jag VILL ju så gärna tro honom även om min kropp lång inne säger att något är fel.

Vi får se.

Blir testet imorgon på något vis oklart får jag väl ringa barnmorskan och fråga hur jag ska gå vidare. Kanske kan få komma in och göra ett VUL för att konstatera det ena eller andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar