Hej

söndag 30 augusti 2015

Välkommen hösten

Och så var sommaren över. Vi fick ett par härliga veckor nu på slutet trots allt med värme och sol. Det har varit en helt underbar tid att vara tillsammans hela familjen och därför har min datortid varit i princip lika med noll, vilket också har synts här på bloggen. Men det är okej, jag har njutit av att bara få vara med min familj och första tiden med Thea.

Världens bästa lille storebror
Men nu börjar verkligheten igen. Imorgon går Mattias tillbaka till jobbet och vår gemensamma ledighet är över, för den här gången. Nu börjar ett nytt kapitel för mig och barnen. Jag, Mio och Thea ska vara hemma tillsammans och få vardagen att fungera, Det känns som att det nog kommer bli lite svettigt emellanåt men ändå himla underbart. Ser verkligen fram emot den här hösten med att komma tillbaka till våra rutiner och alla de aktiviteter som vi har inplanerat.

Jag bara ÄLSKAR Mios ålder just nu. Skulle gärna stanna tiden ett bra tag alltså. Det ska bli så roligt att följa honom under hösten och tänk att han blir 2 år till jul. Jag kan knappt förstå det. Han fyllde ju nyss ett år. Okej, det är ett par månader kvar tills han blir 2, men ändå!

Och Thea kommer då vara 5 månader, nästan ett halvår. Helt otroligt. Mina små älsklingar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar