Hej

fredag 3 april 2015

Vår lillasyster


Mios lillasyster i vecka 25
Igår var det dags för ultraljudet som jag bokat. Det var skönt att åter igen få höra att allt såg bra ut. Lilla damen var väldigt livlig och barnmorskan skrattade flera gånger åt att hon nästan blev bortbuffad :)

Och som ni ser så ser det fortfarande ut som en liten lillasyster. Jag skulle nog våga säga att vi nu är helt säkra på att det är en lillasyster. Den här barnmorskan tittade flera gånger på könet och hon visade till och med vad som var blygdläppar och springan emellan. Så enligt henne var det ingen tvekan. Det känns så skönt att ha fått det bekräftat.

Nu är det bara 15 veckors väntan kvar innan vi får träffa vår lilla tjej <3 <3
Jag tror inte riktigt att jag har smält än att det är en tjej och jag behöver nog bearbeta det ett tag till. Jag vet egentligen inte varför det känns så svårt för mig att ta in. Kanske för att det känns så främmande. Nu helt plötsligt känns det som att jag inte har någon aning om vad som kommer. Knepigt det där.

1 kommentar:

  1. Jah förstår att de är lite svårt att smälta, jag hade nog känt samma. Men har inte smält att de är en pojk heller känns som de är zackarias en gång till så har svårt att se honom som en egen indevid ^^

    SvaraRadera