Hej

fredag 23 januari 2015

Dumma mig

Här går jag in och skriver att jag ska börja skriva mer för att sedan helt försvinna igen.  Den här gången var det dock inget planerat uteblivet bloggande utan mer att att allt tuffat på i 120 och varje dag varit fullspäckad med olika saker. De få gångerna när jag haft lite tid över på kvällarna har jag helt enkelt tvingat mig själv att göra lite nytta här hemma. Så var får be om ursäkt för det lilla avbrottet men nu framöver ska jag försöka få in någon bra bloggrutin så att det inte bara faller genom stolarna.

Jag har flera saker som jag vill skriva om, så jag får helt enkelt ta en sak i taget. Mio roar sig själv en liten stund nu så har jag tur hinner jag med ett inlägg innan han vill leka med sin mamma igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar