Hej

torsdag 28 augusti 2014

Hela huset fullt

Ja, idag har hela lilla familjen varit hemma igen, Mattias kände att han skulle ta en extra dag innan han går tillbaka till jobbet imorgon. Den här dagen har, precis som igår, varit otroligt lugn och... seg! hehe. Det brukar bli så när alla är hemma men man inte har någon energi att dra igång något. Då kliver vi nästan på varandra på den här lilla ytan av 66 kvm, men ytan känns betydligt mindre just sådana här gånger eftersom man inte direkt brukar utnyttja toaletten sådär värst mycket under dagarna, eller sovrummet för den delen. Där sover vi bara. Men imorgon är det som sagt dags för vanliga rutiner, vilket ska bli skönt. Jag och Mio ska traska in till stan och se vad för kul saker vi kan hitta på.

Nu sover båda mina grabbar och om en stund ska jag väl väcka min stora grabb för lite kvällsmys. Men jag tror att jag drar ut på ensamheten ett tag till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar