Hej

torsdag 31 juli 2014

Torsdag

Hjälp, det är redan torsdag och jag har inte bloggat sedan... fredags? eller något sådant. Förlåt. Vi tog verkligen tillvara på den sista semesterveckan och badade, solade och annat skoj. Helgen var lite stressig för vi skulle hinna med lite saker innan denna vecka, så bloggen har fått vila lite.

Plötsligt minns jag varför jag tyckte att jag inte hade någon tid att blogga förut. Haha. Jag insåg hur mycket det faktiskt gör att båda föräldrar är hemma. Jag har verkligen fullt upp på dagarna med Mio. Vakna, byta blöja, få på oss båda kläder för dagen, fixa och äta frukost, gå ut på promenad så att Mio får frisk luft och sova lite middag, leka lite, fixa lunch till oss båda och äta, mysa lite i soffan med en bok innan det är dags för att sova middag för andra gången, när han sover får jag passa på att göra vad jag vill... typ blogga :) sedan är det full rulle med lek, fixa disk, tvätt, handla eller annat som behövs göras, sedan ska middagen lagas och ungefär när middagen är klar så välkomnar vi pappan i huset hem från jobbet.

Förstår ni att det inte finns så mycket tid? hehe.
Har några inlägg på g så vi får väl se hur långt jag hinner innan lilleman vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar