Hej

måndag 21 april 2014

Underbar påsk

Har verkligen haft noll tid att skriva på bloggen för vår påskhelg har varit full med aktiviteter och familjemys. Jag har verkligen älskat att vara lite långledig med min lilla familj. En vanlig helg går ju så fort men nu har vi verkligen hunnit umgås och njuta. Att vädret har varit helt otroligt fint den här helgen har ju inte direkt gjort saker och ting sämre.

Påskafton firades hos svärföräldrarna och nästan alla var där, bara en familj fattades vilket är rätt bra när man är 6 barn i familjen :) De lite större barnen hade fått finbesök av påskharen och småttingarna får vänta tills nästa år innan de får sitt första besök.

Vi åt god mat och rätt mycket godis faktiskt. På kvällen ordnade svärfar en brasa på deras tomt så den tände vi och stod bara och njöt av lugnet, vädret och knastret från elden. Det blev väldigt påtagligt hur lycklig jag känner mig över min fina lilla familj.

Vår lilla påskbrasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar