Hej

torsdag 19 december 2013

Sista inlägget utan bebis

Ja, nu är klockan mycket och egentligen borde jag väl gå och lägga mig för vi ska trots allt upp ganska tidigt imorgon. Jag trodde inte att jag skulle kunna sova någonting i natt men efter en hel dag av håll igång så känner jag mig faktiskt trött nu och det ska bli skönt att krypa ner i sängen om en stund. Däremot är jag ganska säker på att jag kommer vakna efter ett par timmar och antagligen ha svårt att somna om, det är ju så pirrigt nu.

Vi knäppte lite sista magbilder här hemma innan och det ser nästan groteskt ut nu. Ni har inte fått se någon magbild på nästan 2 veckor så det kanske är dags nu, sista dagen och allt. Men jag skrattade när jag såg bilderna för det ser typ overkligt ut. Som att jag bara stoppat en boll under tröjan, men jag lovar, magen är äkta.

Godnatt alla och ha en underbar helg.
Vår helg kommer bli magisk eftersom vi kommer få uppleva det största av alla mirakel, att få möta vårt barn för första gången.

Vecka 41+6
Redo för att bli mamma

11 kommentarer:

  1. Lycka till, jag och Rex hejar på dig <3

    SvaraRadera
  2. Guuud så spännande!!! Håller alla tummar och tår! Minns hur pirrigt det var att åka in men oj vad man längtat! Stor kram <3

    SvaraRadera
  3. MEGA KANONKULA! :D Sååå fiiiiin bebismage <3 Nu är du verkligen såååå gravid du kan vara och sååå fin hela du! (: Lycka till imorgon nu, allt kommer gå bra :) Åhh längtar efter att få höra om vikt, längd, huvudomfång och såklart namnet till den lille prinsen som ligger och myser i din mage <3 Ni har en liten pojk som verkligen tycker det är bekvämt där inne, en riktig mysis <3 Snart är resan över och en spännande tid väntar! Kramar i massor till er! //Linda & Eli :)

    SvaraRadera
  4. Stort lycka till idag! Jag håller alla tummar :)

    SvaraRadera
  5. Lycka till, snart får ni träffa eran bebis för första ggn! Åh vad jag blir tårögd när jag tänker på ett sånt ögonblick, underbart!!
    Allt kommer gå superbra!

    SvaraRadera
  6. Idag ska jag heja utav bara den!
    Jag är en tävlingsmänniska så tycker absolut han ska komma ut idag :)
    Hoppas allt går bra och grattis till att få bli föräldrar igen :)

    SvaraRadera
  7. Du är så himla fin!!! Stort LYCKA TILL!

    SvaraRadera
  8. Lycka till idag! Hoppas allt går bra! Så spännande, ni har något helt fantastiskt framför er! Kram

    SvaraRadera
  9. ååå så fin mage! Lycka till nu!! Kommer kika in massor nu ^^ Hoppas du får en fin förlossning! <3

    SvaraRadera
  10. Jag har läst ni blogg länge och tycker den är riktigt bra/spännande. Lycka till nu! :)
    Mvh Lena

    SvaraRadera
  11. Men åh, du är så vacker!!
    Och jag går som på nålar här på jobbet!! :D /jessiwill

    SvaraRadera