Hej

måndag 7 oktober 2013

Vecka 31

Dagens mage vecka 31+3
En något sen veckouppdatering från min sida, men det blir en väldigt kort sådan den här gången för jag kan inte komma på att det direkt är någonting speciellt som hänt eller som är annorlunda.

Jag är trött och hungrig jämt, ungefär. Jag äter och sover därefter också. Jag känner mig inte som en 23åring i kroppen utan snarare 80 kanske, vilket känns frustrerande. Men det går väl över om ett par veckor när han väl är ute :)

Viktmässigt så har jag ökat ytterligare och ligger nu på +8,5 kg. Det går stadigt uppåt med andra ord.
Tycker för övrigt att det inte hänt så mycket med magen nu på ett tag. Men jag antar att den också kommer ta ett språng snart och bli riktigt stor. Jag hoppas det i alla fall för konstigt nog känner jag mig stundtals rätt liten om magen. Okej, liten är väl kanske att ta i, men definitivt inte så stor som jag förväntade mig vara vid den här tiden. Dock säger vänner och familj att jag ser jättestor ut så jag får väl lita på dem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar