Hej

fredag 4 oktober 2013

Fullt upp idag

Redan fredag. Redan vecka 32 för mig och magen. Det känns verkligen nu att vi börjar gå mot slutet av den här graviditeten. Det är mycket som ska fixas än och om drygt en månad är det väl ändå läge att börja vara lite smått förberedd på att det kan bli bebis när som helst egentligen. Men jag tror jag kommer gå över tiden så jag har nog fortfarande gott om tid att fixa och dona :)

Hur som helst, idag har jag massa saker att göra. Det ska diskas, städas och baka bullar (för ingen har väl undgått att det är kanelbullens dag idag? :)

Sedan vid 17 får jag besök en stund och ska kanske försöka hinna med en dusch innan dess och efter det ska middag lagas och SEDAN kan vi kanske sätta oss ner med lite fredagsmys och slappa. Phu, inte lätt att vara ledig från jobb ;)

Ska försöka hinna slänga in en veckouppdatering eller dagens mage åtminstone. Men om inte, så får det bli en annan dag. Nu ska här förberedas inför helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar