Hej

tisdag 10 september 2013

God morgon

Eller förmiddag är det väl egentligen redan. Tänk så mysigt att logga in såhär och se en liten uppdatering gjord av maken. En kort och simpel liten kärleksförklaring som ger lite extra energi och kraft :)

Även om jag vet att det på inga vis är min skyldighet att på något vis logga in här regelbundet så vill jag väl ändå förklara varför jag har blivit så hiskeligt dåligt på att uppdatera. Förklaringen är egentligen ganska enkel. Jag orkar inte!

Jag jobbar min sista vecka nu och det är nog med nöd och näppe som jag klarar av det faktiskt. I snart en vecka tillbaka har jag sovit så otroligt dåligt vilket verkligen påverkar mig jättemycket. Dels så drömmer jag väldigt mycket drömmar, både mardrömmar och vanliga, men det blir liksom ingen vila från allt det hektiska på något sätt. Sedan vaknar jag flera gånger/natt och bara vrider och vänder på mig. Ingen ställning känns riktigt bekväm. Ska jag då upp tidigt och jobba på det så är det lite som att min kropp går i strejk. Somnar nästan ståendes på jobbet sedan.

Min kropp vill verkligen sova middag i några timmar mitt på dagen för att orka med. Det är lite märkligt nästan för i övrigt mår jag rätt bra. Men den här tröttheten är precis som att det vore i början av graviditeten, då förstår ni kanske mer vad jag pratar om. Jag är helt enkelt väldigt TRÖTT.

Så summan av detta blir alltså att bloggen kommer väldigt långt ner på priolistan för tillfället. Den tid jag har över efter jobb och annan "måstegöra" går helt enkelt till att vila/sova.

Men håll modet uppe. Jag tror faktiskt att det kommer bli bättre för mig nästa vecka när jobbet är över. Då slipper jag stressa över att sova speciella tider för att komma upp i tid eller vara vaken under vissa tider mitt på dagen osv. Jag kan helt enkelt sova när jag känner mig trött vilket kommer underlätta.

Jag har så många saker som jag funderat över som jag vill skriva ut på bloggen, ska försöka hinna med något mer idag innan jobbet, men annars får ni hålla er till tåls lite till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar