Hej

fredag 6 september 2013

Dagens mage

Insåg att jag inte uppdaterat en ny magbild på nästan 2 veckor och jag har ganska "excited" över att få ta en ny bild här nu på morgonen och se hur den växt de senaste två veckorna. Men lite paff blev jag allt när jag kikade på bilden som jag tog. Inte tycker jag att den ser ett dugg större ut än för 2 veckor sedan, nästan lite mindre. Eller åtminstone en annan typ av form. Men kanske beror det på hur bebisen ligger och vilka kläder man har på sig, för jag känner mig i alla fall större nu än för 2 veckor sedan. Ja ja, jag får väl ge det några veckor till och jämföra igen :)

Vecka 27+0

2 kommentarer:

  1. Jag är en sån här "tyst" läsare men nu måste jag bara säga att du har så himla fin mage!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så roligt när läsare ger sig tillkänna :) Välkommen hit. Och tack för din kommentar, det värmer fint :)

      Radera