Hej

måndag 17 juni 2013

Hormonrand

Sa jag att jag har fått en liten hormonrand under naveln? Upptäckte det för ett par dagar sedan men trodde först bara att det var något märke från trosan/byxan. Men sedan såg jag att det var en mörkbrun rand som sakta men säkert klättrar uppåt.

Jag blev jätteförvånad för jag kan inte minnas att jag hade det förra gången och jag trodde inte de brukade komma så tidigt. Men efter att ha efterforskat lite på området får visst folk det både i början, mitten och slutet oberoende av kön också.

Appropå kön finns det ju en mängd olika tester man kan göra för att se vad det är för kön. Har inte provat någonting än den här gången men skulle vara lite kul mest för skojs skull. Har hört om något "bakpulvertest" samt ringtest och även något "rödkålstest" (eller var det rödbetor? ha ha)

Har ni prövat något sådant där test? I så fall. Stämde det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar