Hej

fredag 31 maj 2013

Bröllopsyra

Idag gifter sig en av mina bästa vänner. Imorgon ska vi på deras bröllopsmottagning uppåt i landet. ÅH så mysigt det ska bli. Det var ett bra tag sedan det var bröllop nu och jag tycker ju att det är väldigt kul. Alltid fint när två personer bestämmer sig för att dela livet ihop.

Så mitt i denna bröllopsyra och bestyr angående mitt eget hår och klänning så minns jag tillbaka på vår egen bröllopsdag och myser av bara tanken på hur fint det var. Nu sitter jag här, snart 3 år senare, och ska snart få ta del av en helt ny familj som påbörjas.  Känner mig såklart lite extra lycklig också för att vår egen lilla familj har kommit en bra bit på vägen och så smått håller på att utvecklas. Ibland, eller för det mesta faktiskt, är livet bara sådär härligt som man önskar. Idag är en sådan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar