Hej

måndag 1 april 2013

Vecka 4

Ja, då var vi här igen, sista dagen på vecka 4. Faktum är att det inte finns sådär jättemycket att säga om denna vecka för inte ens rent fysiskt inom mig har det hunnit hända sådär väldigt mycket.

Det enda jag har känt av är små små stickningar i livmoderområdet. Möjligtvis även lite mer kissnödig, men det är inte särskilt markant det heller. Än så länge mår jag alltså prima. Ser fram emot att veckorna ska gå och hoppas de går fort. Undrar hur jag kommer må den här gången. Var ju illamående från ca vecka 8 tills dagen Lilly föddes, så man kan ju bara hoppas att det stämmer att varje graviditet inte är likadan.

Försöker att njuta även om det är svårt. Testnarkoman som jag är har jag testat hejvilt de här senaste dagarna och testen blir stadigt starkare, så nu verkar det åtminstone som att det går bra än så länge.

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen det går bra denna gång, känns som det borde det efter all er otur. Försök att slappna av och njut, vilket är hundra gånger svårare än att säga det ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) Jag försöker njuta så mycket det går, vilket kanske inte är jättemycket, ha ha! Men försöker åtminstone tänka att jag inte kan påverka både det ena eller det andra, vilket är sant. Nu hoppas vi bara :)

      Radera