Hej

tisdag 2 april 2013

Newbie


Jag är en riktig Newbie älskare. Tycker de har sååå många fina kläder både för pojkar och flickor. Tycker absolut att det rent allmänt är ganska stor brist på fina pojkkläder, men KappAhl har fattat grejen. Har inte vågat mig på att köpa något ännu, men jag drömmer mig ständigt bort och längtar så tills dagen jag känner mig så lugn att jag kan med att inhandla några fina plagg.

Till en liten flicka

 Rosa Klänning, Vävd mönstrad klänning med rynkdeta... Offwhite Klänning, Blommig trikåklänning med spetsdeko...


Till en liten pojke
Blå Sparkdräkt, Finstickad randig sparkdräkt från... Blå Byxa, Fodrad hängslebyxa i denimstil med...

6 kommentarer:

  1. Och får du en liten pojke kan du shoppa loss på Next - där har jag handlat större delen av Neos garderob =) Jättefina, coola, roliga, tuffa pojkkläder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tack vare dig så har jag även hittat Next och tycker även att de har underbara pojkkläder. Men hittar inte länken du hade på din blogg som var Next med svenska priser. Du skulle mäjligtvis inte kunna skicka den till mig eller lägga ut den igen? :)

      Radera
    2. Självklart! http://www.nextdirect.com/se/en/shopping/boys/newborn-boys/1

      Bara att skriva igen om du skulle tappa bort länken. Misstänker att jag kommer shoppa en hel del mer kläder framöver där men just nu har jag lite köpförbud... hehe..

      Kramar.

      Radera
  2. Jag håller med dig, Newbie har så fina kläder! Köpte en dress där till min son senast idag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Längtar tills jag kan börja shoppa loss.

      Radera