Hej

söndag 21 april 2013

Första spyan

Imorse kom den, inte helt oväntat såklart.

Hade nästan börjat tänka tanken att jag denna gång kanske skulle bli en av de som bara mår väldigt illa men aldrig kräks. Men nej då, idag fick jag bevisat för mig själv att så inte är fallet. Var på väg ut genom dörren tidigt imorse när jag tvärt fick vända och springa in till toaletten. Alltid lika otrevligt såklart men ändå rätt skönt för jag mådde betydligt bättre efteråt och klarade ytterligare en arbetsdag ;)

Nu kan jag bara undra om detta kommer utveckla sig precis som sist, för då vet jag att jag har mååånga veckor framför mig på toaletten. Men vi får se.

Nu är jag på topp och vi har städat lite här hemma och en kaka står i ugnen. När som helst kommer några vi vänner över på lite söndagsfika så jag ska passa på att bara sitta ner i soffan ett par minuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar