Hej

måndag 11 februari 2013

Ny vecka

Äntligen är det ny vecka och jag ska äääntligen få vara ledig imorgon. Som jag längtat. Är verkligen helt fullkomligt slut, utpumpad, från den här senaste veckan. Jag känner det så otroligt väl i kroppen att jag knappt orkar att arbeta heltid längre. Jag är lite på bristningsgränsen hela tiden. Det är verkligen tufft med tidiga morgnar (för mig som absolut inte är en morgonmänniska) och att dessutom behöva göra sig i ordning för att åka och jobba en hel dag gör ju inte tröttheten bättre/lättare.

Men tack och lov kanske jag inte behöver kämpa på såhär allt för länge till. Vi har lite nya planer och mål för framtiden. Man får liksom ha sina små etapper att se fram emot på vägen. Min första etapp är en liten helgweekend vi planerar att göra i april/maj, sedan ska jag vara först ut på jobbet med semester tidigt i juni. SOM jag längtar. Behöver verkligen vara lite ledig och vila upp mig. Mitt liv har bara rusat på som ett skenenande lokomotiv den senaste tiden. Men snart så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar