Hej

torsdag 7 februari 2013

Bra dag

Jag hade, för första gången i mitt liv, utvecklingssamtal på jobbet idag. Det blev ett jättebra samtal där jag kände att chefen lärde känna mig lite bättre och jag henne. Hon verkade vara jättenöjd med min insats, vilket såklart gjorde mig jätteglad och jag fick många fina komplimanger.

Jag kunde vara helt ärlig med hur jag känner både privat och på jobbet och nu vet hon mina framtidsplaner och att jag antagligen inte blir kvar på jobbet så värst länge till, vilket hon både förstod och stöttade. Det kändes SÅ skönt.

Så nu känns det verkligen som att en stor sten har lättat från mitt hjärta och jag har verkligen fria händer att gå vidare med mitt liv precis hur jag än vill. Visst är det underbart när man får ur sig saker man tänkt på länge och varit orolig för att prata om?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar