Hej

fredag 9 november 2012

Inget händer

Än så länge går jag fortfarande och väntar. Har haft mobilen klistrad vid handen i 2 dagar för att absolut INTE missa när läkaren ringer. Han sa ju att det skulle ta 2-3 dagar och att han skulle ringa antingen onsdag eller torsdag. Det gjorde han inte. Börjar verkligen undra vad det är som händer, varför han inte ringer och hoppar verkligen att jag får vet idag för annars går ju hela helgen och det känns ju skitjobbigt.

Ringer han inte idag tänkte jag ringa dem på måndag och höra mig för. Men jag tycker att han borde ringa idag faktiskt. Väntan är olidlig och ju tidigare vi får besked desto snabbare kan vi ju fatta ett beslut. Jag undrar så vad det är för fel på vår lilla bebis...

1 kommentar:

  1. Hoppas innerligt du får svar idag så du slipper gå med ovissheten. Kramar.

    SvaraRadera