Hej

onsdag 17 oktober 2012

Övergående illamående

De senaste dagarna har illamåendet blivit lite bättre för varje dag. Det känns som om jag kan vakna upp på morgonen utan att vilja spy och jag kan äta lite vad som helst utan att må illa och jag känner mig hungrig igen. Det känns helt otroligt skönt att börja må lite bättre.

Tycker allt att tröttheten blivit lite bättre också. Orkar hålla mig vaken till 23-00 på kvällarna och jag har inte samma behov av att sova i 12 h längre eller ta en nap mitt på dagen för att över huvud taget fungera.

Men kissandet på nätterna kommer jag inte ifrån och det lär väl bara bli värre och värre ju mindre blåsan blir. Smällar man får ta ;)

I morse så sa kärleken "Nämen, vad stor din mage har blivit." och när jag tittade i spegeln så tyckte jag det samma. Den ser liksom ut att puta mer än vanligt och framför allt nederdelen av magen. Känns lite spännande. Längtar så tills det blir en söt liten kula, även om det kanske vore bra om det dröjde ett par veckor så man kan dölja det lite till för chef och andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar