Hej

måndag 22 oktober 2012

Min räddare i nöden

Känner ett stort behov av att uttrycka min kärlek och tacksamhet till min underbara make just idag. Han har varit helt fantastisk den senaste tiden. Städat, diskat, handlat, tvättat och hämtat/lämnat mig ofta. Han har gjort de flesta av dessa saker på helt eget initiativ och UTAN att ens blinka eller så mycket som klaga en enda gång för att han får dra hela det tunga lasset själv.

Min ork har ju varit väldigt låg på sistone men han har varit så fantastisk och verkligen stöttat mig. Tänk vilket tur jag hade som träffade en så underbar man som är så perfekt för mig och tänk att vi nu har möjligheten och det stora privilegiet att få bli föräldrar. Ser så mycket fram emot att få se bebisen, en del av mig och en del av honom. Helt perfekt.

Man kan verkligen säga att han är min riddare i nöden. Jag vet inte om alla hade klarat av mig just i detta nu. Men det gör han, min kärlek


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar