Hej

lördag 13 oktober 2012

Huslig dag

Idag har varit en sådan där grå och tråkig höstdag, en perfekt innedag med andra ord. Jag har inte rört mig utanför lägenhetens dörrar och ÅH, så skönt det är att bara vara hemma ibland.

I förmiddags fick jag och kärleken och litet ryck och ville baka bröd, sagt och gjort så satte vi igång efter frukosten. Jag kände för majsbröd så majsbröd fick det bli. Det är så gott med nybakt bröd och framför allt när man gjort det själv. Man känner sig så där barnsligt nöjd tycker jag och dessutom så luktar ju lägenheten sååå gott.

Sedan när jag skulle ta mig en macka så fick jag ett otroligt sug efter leverpastej och gurka. Till min stora fasa så hade vi inget av det. Så jag fick helt enkelt ta det enda vi hade, ost. Antagligen kommer suget efter leverpastej och gurka vara kvar enda tills jag får det så på måndag vet jag vad jag ska göra i affären.

dock kunde jag törsta mitt sug efter aspelsiner idag för vi åt fruktsallad nu på kvällen. Alltid något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar