Hej

tisdag 25 september 2012

Pirrig, nervös

Idag berättade jag om det lilla miraklet för min gamla barndomsvän som blev jätteglad. Lite kul att kunna berätta om det för någon. Man vill ju gärna att alla ska veta men samtidigt vågar man inte berätta för alla. Men idag gjorde jag det i alla fall för henne och det var som sagt kul att hon blev så glad.

Imorgon är det ultraljud och jag är så nervös. Tänk om något är fel? Vet inte om jag kommer kunna sova något vidare i natt men förhoppningsvis går allting jättebra och jag kommer ut som världens lyckligaste.

Det som jag märkt den senaste veckan är att jag har problem att äta riktigt fet mat så som smält ost eller stekt bacon. Framför allt smält ost. Det gör mig bara illamående. Inte så stor förlust egentligen eftersom att det inte är bra mat men det är lite synd på vissa gratänger och liknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar