Hej

fredag 7 september 2012

I drömmarnas land

Vaknade mitt i natten i natt av att kärleken höll på att smeka mig i ansiktet, håret, hakan och där i kring. Fattade inte vad han höll på med och trött och lite halvt irriterat sa jag "vad håller du på med?". Till svar fick jag "va?". Det visade sig att han låg och sov. Han berättade sedan att det han drömt var att jag precis fött vår lilla bebis, en dotter och han låg och smekte hennes hår och att hon var världens finaste lilla bebis.

Jag smälte lite....

Jättegulligt tycker jag. Han har liksom inte visat så mycket känslor även om jag vet att han är glad över graviditeten. Men nu, i drömmarnas land kommer det minsann fram att han längtar han också :)
Han tror stenhårt på en flicka nu. Jag tror verkligen 50/50. Var först helt inställd på att vår första skulle bli en pojke men de senaste veckorna har jag blivit mer 50/50. Vi får väl se. Det är ju lååångt kvar tills dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar