Hej

torsdag 6 september 2012

Förkylning

Jaha, så har man råkat på en himla förkylning också. Kände att det var på G i går natt då jag var lite snorig och ont i halsen när jag vaknade. Men det gick över så fort jag kom upp. I går kväll dock så kom det tillbaka och jag blev lite snorig och kl 20 orkade jag inte hålla ögonen öppna längre utan somnade i soffan under en film. Väldigt olikt mig. Vaknade till när mamma ringde vid 21 och bestämde mig för att flytta över till sängen. Sov sedan från ca 22-8 i morse. VILKEN BEFRIELSE. Känner mig utvilad och jag tror det hjälpt förkylningen på traven.

Förhoppningsvis blir jag inte sådär dunderförkyld men idag är jag ändå ledig så det blir till att sitta i soffan och kolla film, dricka te och kika på babyprylar. Kärleken är i skolan hela dagen så det blir lite egenmys.

Brukar inte bli förkyld så lätt men jag har läst att man får sämre immunförsvar som gravid så kanske är det därför?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar