Hej

söndag 12 augusti 2012

Vackra söndag

Sol ÅTER igen här idag. Helt underbart. Vi satt ute på jobbet idag och bara njöt i solen. Vilken himla tur att vi har den där uteplatsen på jobbet så man inte blir helt instängd.

Nu är jag hemma igen och väntar på att kärleken ska komma hem från kyrkan. Orkar inte riktigt börja med mat än men snart ska jag nog också orka ta mig upp ur soffan. Var riktigt tungt att gå upp vis 6 i morse.

Nu är jag ledig i två dagar och jag ska verkligen bara NJUTA av att vara!

Vädret säger regn men jag hoppas på sol. Om det trots allt blir regn så kanske vi tar vår lilla bil och åker iväg till någon annan dag som faktiskt har lite sol att erbjuda. Känner ett enormt behov av att dra ut de sista sommarstrålarna och få känna det sista värmen innan hösten kommer, vilket den gör snabbt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar