Hej

måndag 20 augusti 2012

Bröllopsdag

Tänk att det redan gått två hela år sedan vi blev man och hustru. Jag kan knappt tro det ibland att lilla jag har haft äran att få vara med min livskamrat så länge och att jag kommer få vara med honom i så många år till. Älskar bara tanken på det hela och verkligheten är ju så mycket bättre än tanken.

För två år och kanske 1 h sedan kom vi ut som helt nygifta. När man tittar tillbaka på bilder var vi så otroligt lyckliga och helt galet kära. Det riktigt gnistrar ur ögonen och man ser verkligen att vi älskar varandra.

Jag minns hur nervös jag var och hur snabbt allt släppte och övergick till enorm lycka så fort vi sagt JA.

En dag som denna blir man lätt kär på nytt. Man tänker tillbaka på den fina dagen vi hade för 2 år sedan och hur fint vi haft det sedan dess. Kärleken hade gjort en fin video till mig där det fanns bilder och filmklipp från tiden då vi började dejta fram till nu.

Det var jättekul att se och jag blev helt tårögd av allt fint vi gjort tillsammans och att se den där nykärheten var så mysigt.

I eftermiddag ska vi lyxa till det och åka till grannstaden och bo på SPAhotell. Längtar jättemycket att få fira den här dagen ordentligt tillsammans. Att få vara bara vi, njuta av varandra och lite lyx. Maken har t.o.m lovat mig att vi kan beställa room service (Ja, det kan låta löjligt men jag vill verkligen prova det för det har jag drömt om sedan jag såg det på film sedan jag var liten, he he)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar