Hej

fredag 27 juli 2012

Ut i skogen

Hej och hå, pust , stön och stånk. Det är jag som låter på mina promenader i skogen. Kan inte förstå att det är sådan stor skillnad på att röra på sig nu och för några veckor sedan. Blir andfådd för minsta lilla känns det som.


Men försöker verkligen att hålla igång med ett bra flås när jag promenerar. Jag VILL ju verkligen kunna hålla i gång hela graviditeten. Även om det bara är promenader.

Bild lånad från google
Köpte en bok igår om träning för gravida. Skriven av ingen mindre än Anna Anka, he he. Har inte testar den än men tänkte faktiskt prova några övningar här nu alldeles strax.

 Jag tycker boken verkar vara väldigt bra med bra och övningar för alla möjliga träningstyper.

Känns som att det är viktigare än någonsin att hålla i gång nu under graviditeten. Inte allt för kul att gå upp 30 kg eller liknande. Huvva, det hoppas jag verkligen att jag slipper.

Någon som har något bra tips på förhållandevis lätt träning men som ändå gör gott för kroppen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar