Hej

onsdag 25 juli 2012

Sommaren har kommit

Ja, så känns det verkligen. 
Har nu haft sol och varmt i hela 2 dagar och det känns helt otroligt. Nästan så att man får dåligt samvete av att sitta inne vid datorn en stund. Men å andra sidan orkar man ju inte vara ute i solen heeeela tiden heller.

Mannen ska till jobbet om ett tag så jag funderar så att gå ut på en långpromenad senare. Jag känner verkligen hur uppfriskande det är att röra på sig och äta bra kost. Förhoppningsvis ska det leda till en något så när normal viktuppgång och ett hälsosammare jag.

Igår sov jag över hos min bästa vän och berättade även att två ska bli tre i vår familj. Hon blev jätteglad och   resten av kvällen handlade mest om våra framtider. Nu längtar jag ännu mer till att se på ultraljud att allt är väl med vårat lilla mirakel så vi verkligen kan börja planera för framtiden.

Oron finns fortfarande kvar men ändå finns det ett speciellt lugn över mig också. Det bara ska gå bra den här gången. Kan man ens göra något för att minska sin oro? Det känns som att det är svårt att styra över sådant. Som mamma lär man alltid gå runt och oroa sig för något, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar