Hej

måndag 23 juli 2012

Inskrivningstid

Idag ringde barnmorskan och jag fick tid för inskrivning den 23 augusti, så om exakt en månad. Det var faktiskt lite tidigare än jag trodde (hade förväntat mig något i stil med början av september) så nu är jag superlycklig och känner att jag nog ska kunna "hålla ut" tills dess.

Idag har det varit lite mer tryck på både höger och vänster sida, men mest vänster, så det känns lovande. Nu väntar jag bara på att det ska dyka upp fler symtom som ömmande bröst och illamående så att jag på riktigt kan känna att jag ruvar.

Är dessutom helt galen i lakrits vilket varken är bra för tänderna eller figuren. Dumma mig som köpte en påse djungelvrål på båten till Danmark. Men imorgon ska jag lägga bort påsen och försöka tänka hälsosamt. Om det nu går för en sådan gottegris som mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar