Hej

söndag 16 juni 2013

Magen poppade

Ja, gårdagen var en lite knepig dag. Jag har en hel del hugg och stick i magen under dagen och på kvällen fick jag en otrolig huvudvärk och illamående samt kräkningar. Jag kände mig febrig och riktigt riktigt dålig. När jag låg i sängen för att sova så kändes magen SÅ tung. Hur jag än låg så kändes det som att någon tryckte på magen vilket gjorde mig ännu mer illamående och det var näst intill omöjligt att somna. Hade en kämpig natt och vaknade upp halvt förstörd i morse. Till min stora förvåning/förtjusning så hade magen poppat ut. Det var en fin liten bula när jag låg ner och det var helt plötsligt väldigt tydligt var livmodern var.

Jag blev superförvånad för det var som att magen poppade under natten. Mattias blev också helt förvånad i morse. Så kanske var det en väldigt stor förändring som skedde igår/natt som gjorde att jag mådde så dåligt? Idag har jag varit supertrött och huvudvärken/illamåendet hänger lite över mig, men inte alls som igår.

Minns inte alls det här från förra gången. Känns som att det mer var en jämn utveckling. Men alla graviditeter är ju olika sägs det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar