Hej

torsdag 2 maj 2013

Eländet fortsätter

Lyckades förhållandevis bra igår med att behålla maten och till middagen mådde jag så pass bra att jag lyckades äta några kokta potatisar doppade i ketchup. Lyckan var gjord.

Men natten var mindre lyckad då jag vaknade flera gånger av att jag mådde dåligt. Nyponsoppan som jag drack i morse har redan kommit upp och valsen är igång igen. Vi skulle gått på teater idag med mina föräldrar men jag fick helt enkelt ringa och berätta om mitt delikata tillstånd. Så nu vet de också. Känns skönt men ändå jobbigt att de vet så tidigt, om något skulle gå snett. Tycker det är jobbigt att vara ledsen inför mina föräldrar.

Hur som helst. Magen trycker ut som bara den. Klarar inte av att ens bli pillad på längre. Allt känns obehagligt. Inte mycket till fru just nu måste jag erkänna.

Har försökt att få tag i läkare men igår var allt stängt p.g.a röd dag och läkaren på MVC hade fullt upp. Behöver väl egentligen vända mig till VC för att få det där himla intyget men orkar verkligen inte Känner mig så stressad över det när min chef kommer kräva intyg och jag inget har. Hoppas för allt i världen att läkaren som jag tillslut får träffa kan skriva för en vecka bak i tiden. Men det är nog inte alla som går med på det. Därför vill jag gärna träffa läkaren på MVC som jag har träffat förut. Vet att han kan gå med på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar