Hej

torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Mitt livs stora kärlek



















Nu har vi inte direkt brukat fira alla hjärtans dag för vi har väl båda tyckt
att det är ännu en dag för affärerna att tjäna pengar ungefär. Men jag måste säga att jag ångrat mig lite den senaste tiden. Ibland kan det faktiskt vara bra med sådana här dagar, dagar som ger en ett tillfälle att fira lite extra. Att fira kärleken (till partner, barn, föräldrar, syskon eller vänner) är ju inte heller en så dum idé egentligen. För det ÄR ju verkligen värt att skåla för alla fina runt omkring sig.

Inget storslaget kommer dock ske idag då jag och Mattias kommer befinna oss på olika håll hela dagen. Men denna lilla goodiebag som jag gjort ska jag ändå få med lite smått och gott i.



3 kommentarer:

  1. håller med... fokus behöver ju inte vara på att köpa saker.. utan den där lilla extra omtanken... ;) brukar ge saker som jag ändå tänkt, och sen lite mysig fika när stora tjejen kommer hem.

    Mysigt att fira lite i vardagen oavsett anledning.. ;)

    Vad är det i goodiebagen? *nyfiken*

    SvaraRadera
  2. Med reservation för att min man kanske läser detta innan jag hunnit ge honom gåvan håller jag inne på innehållet lite till :)

    SvaraRadera
  3. Åh så fina ni är <3 Stor kram.

    SvaraRadera