Hej

tisdag 28 augusti 2012

Träning

Som jag skrev igår så har träning legat lite på hyllan, minst, den senaste veckan. Jag har varken haft riktig lust eller ork mitt i allt jobb och oron/nyfikenheten inför en eventuell graviditet. Men efter igår kände jag ingen direkt orsak till att skjuta upp träningen så vi tog oss ut och sprang (eller tja, gåsprang är väl rättare sagt) 8 km.

Spurtade den sista 1,5 km och det kändes riktigt skönt!

Försöker tänka mer på vardagsmotion och en bra kosthållning nu även om det känns jobbigt då jag gärna tröstäter mellan varven. men vad blir bättre av det? Bättre att försöka komma i form till en kommande graviditet i framtiden. Så det satsar jag på nu.

Det är riktigt tråkväder ute idag men jag har lovat mig själv att dra mig ut en stund i alla fall så det får jag väl göra då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar