Hej

onsdag 1 augusti 2012

Första augusti

Wow, jag insåg just att det är första augusti idag. Redan!? Vad otroligt fort tiden har gått. Nyss var det jul, nu är sommaren nästan slut så snart är det jul igen, he he. Nej usch, det lät också hemskt. Men faktum är att tiden går så fort.

Augusti är ju en riktigt händelserik månad för oss varje år. Först ut har vi ena svägerskans födelsedag, följt av min egna födelsedag. en vecka efter det har vi bröllopsdag och några dagar senare har andra svägerskan födelsedag. Så det brukar vara mycket kalas och festligheter. Desssutom har vi alltid lyckats pricka in en utomlandsresa i augusti och inte blir vi sämre i år.

Vi åker faktiskt redan på lördag och så oförberedda som vi är nu har vi nog inte varit på länge inför en resa. Resmålet är för tillfället lite hemligt men bilder kommer upp när vi kommer hem igen. Ska bli riktigt härligt att åka iväg ett par dagar och njuta av, förhoppningsvis, lite värme och god mat.

Vi funderar även på att göra en lite längre utomlandsresa kring jul nu när vi inte har så mycket annat planerat för den kommande framtiden. Jag har ju sparat mina semesterdagar så någonstans ska vi nog kunna dra iväg. Någon som har några förslag? Vi funderar på att åka till USA och hälsa på lite vänner och bila runt i kanske 2 veckor. Eller Kina i ca 2 veckor.

Kärleken har inte varit i varken USA eller Kina medan jag har varit på båda ställena och jag älskade båda så för mig spelar det ingen roll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar