Hej

torsdag 5 mars 2015

Trött

Jag måste erkänna att jag är lite trött nu. Vi har haft en så härligt och rolig dag full med bus så dagen har bara svischat förbi. Börjar känna mig lite täppt i näsan men jag får helt enkelt inte bli sjuk den här helgen för vi har så himla mycket roligt att göra så jag får ta en lugnt kväll här nu och dricka te och mysa under en filt.

Bus på G.
Vädret idag var ju ännu underbarare än igår. Jag och min lille buse spenderade i princip hela förmiddagen ute. Gungade och rensade i trädgården. Vår söta lilla grannflicka på 3 år kom och hjälpte till med att rensa löv i våra rabatter. Hon var himla pratglad så nu vet jag både vad hennes bästa kompis heter (samt hans lillebror), vad hennes favoritmat är, vad hon gillar att leka med mest osv :)

Eftermiddagen var inte riktigt lika varm men vi tog en promenad ändå och handlade lite mellanmål som vi åt på lekplatsen innan vi gick hem och bakade bröd till torsdagssoppan.

Älskade busungen mitt i gungningen.
Nu sover vår lille plutt sedan en timma tillbaka och Mattias är borta med ett par kompisar. Han har semester imorgon så det ska bli riktigt skönt med en långhelg tillsammans.

Nä, nu ska jag bädda ner mig i soffan.

Dagens mage v 21 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar